Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Vrácení bot
Vrácení bot

 

Vrácení bot, nebo jiného zakoupeného zboží, je u Sojky samozřejmostí.

Máte právo během 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od smlouvy. Pokud tak učiníte, pošlete nám prosím pečlivě zabalené zboží zpět na adresu do Kolšova. Po překontrolování zboží Vám neprodleně vrátíme peníze (nejpozději do dvou týdnů od převzetí zásilky). Z důvodu nutnosti kontroly zboží nepřebíráme balíčky zaslané na dobírku.

Zboží se vrací ideálně v původním obalu, nepoškozené, s veškerým příslušenstvím, které bylo součástí balíčku při převzetí zásilky. Rovněž se vrací veškeré dárky (viz. platnost darovací smlouvy v obchodních podmínkách).

Máte právo si zboží odzkoušet. Pokud se ale vrátí zpět k nám poškozené, ušpiněné apod., máme my právo nevrátit Vám celou částku (strhávají se náklady potřebné na uvedení výrobku do původního stavu). Stejně tak máme i právo naúčtovat si chybějící části.

Při vrácení zboží máte právo i na proplacení poštovného, které jste zaplatili při nákupu (nikoliv na poštovné spojené s návratem zboží na eshop). Proplácí se částka za nejlevnější možný způsob přepravy. Neproplácí se částka za dobírku (tento poplatek není součástí poštovného).

Při nákupu více kusů zboží a následném vrácení pouze části objednávky, se vrací peníze pouze za vrácený kus zboží.

Byla-li poskytnuta sleva vázaná na určitý počet zakoupených kusů, nebo na určitou celkovou hodnotu objednávky, je nutné vrátit také tuto slevu v případě, že po vrácení části objednávky tato již nesplňuje pravidla pro získání slevy.

Pro urychlení celého procesu je vhodné informovat o vrácení zboží již předem na mail info@sojkashop.cz. Do předmětu zprávy uveďte heslo "VRÁCENÍ".

Spolu s vráceným zbožím pošlete, prosím, v zásilce také informace potřebné k identifikaci objednávky a k vrácení peněz. Pro zjednodušení jsme pro Vás připravili formulář, který můžete použít přímo nebo Vám může posloužit jako inspirace. Ke zboží není potřeba přikládat fakturu.

Sojka nabízí možnost při vrácení zboží poslat balíček zpět na eshop prostřednictvím Zásilkovny za zvýhodněnou cenu (stejná cena jako při využití služeb Zásilkovny při odeslání balíčku z eshopu k Vám - viz. ceník v sekci "Doprava a platba"). Balíček je v tomto případě pojištěn na hodnotu zboží, poslání Vás tak vyjde levněji než doprava např. prostřednictvím pošty. V případě zájmu o tuto službu nás předem kontaktujte na mailu info@sojkashop.cz a my vše zařídíme. Cena za službu bude střežena z částky, kterou Vám budeme posílat za vrácené zboží.

Jako vždy platí, že v případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme.

 

Váš SOJKAtým

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.